خانه روی خط خبر داخلی رویکرد جدید دستورالعمل حاکمیت شرکتی پاسخ به نیاز ذینفعان و اصول و نحوه اداره شرکت‌ها است
رویکرد جدید دستورالعمل حاکمیت شرکتی پاسخ به نیاز ذینفعان و اصول و نحوه اداره شرکت‌ها است

رویکرد جدید دستورالعمل حاکمیت شرکتی پاسخ به نیاز ذینفعان و اصول و نحوه اداره شرکت‌ها است


عضو هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، در همایش تجلیل از ناشران برتر بازار سرمایه گفت

رویکرد جدید دستورالعمل حاکمیت شرکتی پاسخ به نیاز ذینفعان و اصول و نحوه اداره شرکت‌ها است

۲۲ مردادماه

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، برنامه تجلیل از ناشران برتر بازار سرمایه با حضور رضا عیوض‌لو، عضو هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، محمود گودرزی مدیرعامل بورس تهران، محسن علیزاده نماینده مجلس و عضو شورای عالی بورس، محمد خدابخشی عضو کمیسیون برنامه و بودجه، مجتبی توانگر نماینده مجلس و فاطمه مقصودی نماینده مجلس در سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد.
رضا عیوض‌لو، عضو هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در برنامه تجلیل از ناشران، گفت: این رویداد درگذشته انجام می‌شد که با یک وقفه چندساله از سال ۱۴۰۰ به‌طور مجدد آغاز شد.
وی افزود: تجلیل از ناشران برتر قبلاً بر اساس پیش‌بینی هر سهم و قابلیت اتکا به این اطلاعات صورت می‌گرفت، بعدازآنکه اصلاحات صورت گرفت این اطلاعات به مشاورین عرضه سپرده شد.
عیوض‌لو اضافه کرد که رویکرد جدید به نیاز ذی‌نفعان بازمی‌گردد و بررسی اینکه ذی‌نفعان تا چه میزان توانستند به این نیاز پاسخ دهند.وی گفت:‌ طبق دستورالعملی که اطلاعات ناشران و زمان‌بندی را افشا می‌کند.
در سال گذشته ۵۲ اطلاعیه توسط هر ناشر منتشر شد که این نشان از بار اطلاعاتی بر دوش ناشران است، در شاخص دوم بحث حاکمیت شرکتی و میزان تطابق ناشران با بحث حاکمیت شرکتی سنجیده می‌شود محور سوم بحث نقش‌آفرینی ناشران است که این مسئله اعم از رشد، تأمین مالی و اینکه چه قدر ناشر توانسته با حضور در بازار منابع مالی جذب کند.
عیوض‌لو تصریح کرد: رویکرد جدید پاسخ به نیاز ذی‌نفعان و اصول و نحوه اداره شرکت‌ها است. این دستورالعمل پارسال توسط هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار به تصویب رسید که مبنای آن رسیدن به رشد و سرمایه‌گذاری پایدار است.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *