خانه روی خط خبر داخلی نشست تحلیل صنعت دارو در تالار شیشه‌ای
نشست تحلیل صنعت دارو در تالار شیشه‌ای

نشست تحلیل صنعت دارو در تالار شیشه‌ای


در بورس تهران برگزار شد

نشست تحلیل صنعت دارو در تالار شیشه‌ای

۲۳ مهرماه

نشست تحلیل صنعت دارو به همت ماهنامه بورس و با همکاری معاونت ناشران و امور اعضای بورس تهران در ساختمان این شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس تهران، این نشست در ساختمان بورس تهران و با همت ماهنامه بورس و معاونت ناشران و امور اعضای این شرکت برگزار شد. تعدادی از مدیران ارشد شرکت و هلدینگ‌‌های دارویی از جمله شرکت‌های تیپیکو، شفا، سینا دارو، گروه داروسازی عبیدی، آنتی‌بیوتیک‌سازی ایران و …، همچنین تحلیلگران فعال در حوزه صنعت دارو از شرکت‌های کارگزاری بانک صنعت و معدن، گروه مالی کیان، گروه مالی فیروزه، تأمین سرمایه بانک مسکن، گروه مالی کاریزما، سبدگردان فارابی و … در آن حضور یافتند و مطالب مفیدی را در قالب گزارش‌هایی تحلیلی و جلسه پرسش و پاسخ ارائه و مبادله کردند.
علی نمکی، سردبیر ماهنامه «بورس» در ابتدای نشست تحلیل صنعت داروسازی ضمن تبریک هفته جهانی سرمایه‌گذار گفت: صنعت دارو در کشور شامل سه بخش «مواد اولیه»، «Finished Product یا محصول نهایی» و «توزیع و پخش» است و محور گفتگوی این جلسه، بخش «محصول نهایی» در این صنعت است.
دبیر انجمن مالی ایران هدف از برگزاری نشست‌های تحلیلی و گفتگوی رودررو میان شرکت‌های هر صنعت و تحلیلگران آن حوزه را بالا بردن شفافیت در بازار سرمایه و ایجاد مفاهمه میان هر دو طرف عنوان کرد و ادامه داد: به دنبال آنیم شرایطی فراهم شود که از یک‌سو، واقعیت‌های آن صنعت از نزدیک توسط تحلیلگران درک شود و از سویی دیگر، شرکت‌های فعال در این صنعت با دغدغه‌های تحلیلگران بیشتر آشنا شوند.
لازم به ذکر است موضوعاتی همچون آخرین وضعیت نرخ‌گذاری صنعت دارو‌، سیاست‌های ارزی دولت و تخصیص ارز شرکت‌ها‌ در این صنعت، وضعیت سرمایه در گردش در صنعت دارو، بازارهای صادراتی، اثرات طرح دارویار، تغییرات حاشیه سود‌، چالش‌ها و آینده صنعت و … از جمله محورهای این نشست بوده است.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *