خانه آرشیو انتشار شماره ۱۷۳ «ماهنامه بورس»
انتشار شماره ۱۷۳ «ماهنامه بورس»
0

انتشار شماره ۱۷۳ «ماهنامه بورس»


شماره ۱۷۳ «ماهنامه بورس»، ویژه آذرماه ۱۳۹۸، با محوریت موضوع «اوراق گام» منتشر شد.

دکتر مهران محمدی، سردبیر «ماهنامه بورس»، ضمن اعلام این خبر افزود: علاوه بر سرمقاله که به قلم دکتر علی صحرائی مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران و با عنوان «تأمین مالی بخش مولد اقتصاد، مأموریت اصلی بازار سرمایه»، به موضوع «اوراق گام» پرداخته است در این شماره از ماهنامه بورس، مطالب دیگری از جمله، گفتگو با کارشناسان ارشد بازار سرمایه نیز تهیه و منتشر شده است که در آن‌ها به‌ طور مشروح به معرفی این سازوکار معاملاتی پرداخته شده است.

وی افزود: در این بخش گفتگوی اختصاصی با دکتر محمود رضا خواجه نصیری، نائب رئیس هیئت‌مدیره بورس اوراق بهادار تهران، دکتر علی صالح‌آبادی دبیر علمی انجمن مالی اسلامی و حجت‌الاسلام مجید رضایی عضو شورای فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار در بخش «پرونده ویژه» منتشر شده است.

سردبیر «ماهنامه بورس» در ادامه به معرفی بخش‌های دیگر این شماره از ماهنامه بورس پرداخت و گفت: گزارش ویژه «تحلیل لایحه بودجه» از دیگر بخش‌های مهم ماهنامه بورس شماره ۱۷۳ است که باهدف بررسی تأثیر آن بر بازار سرمایه به قلم سردبیر منتشر شده است.

دکتر محمدی از اضافه شدن بخش دیگری به ماهنامه بورس با محوریت «بازاریابی مالی» خبر داد و گفت: در این بخش از این‌ پس مقالات، گفتگو و مطالب مفیدی در حوزه بازاریابی مالی، منتشر خواهد شد که در این شماره به‌عنوان اولین دوره، گفتگوی اختصاصی هیئت تحریریه ماهنامه بورس با دکتر امیر حامد رضایی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس اوراق بهادار تهران با عنوان «جایگاه علم بازاریابی در بازارهای سرمایه» قابل‌مشاهده خواهد بود.

وی به انتشار اخبار بین‌الملل طی نوامبر و دسامبر سال ۲۰۱۹ میلادی، گزارش‌های آماری مربوط به عملکرد بورس اوراق بهادار تهران از جمله «خلاصه عملکرد معاملات بورس تهران در آذرماه ۱۳۹۸» و «عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری» اشاره کرد و گفت: در این شماره از ماهنامه بورس، گزارش جامعی از عملکرد بورس اوراق بهادار تهران در سال ۲۰۱۹ و دستاوردهای آن طی سال گذشته میلادی منتشر شده است.

وی افزود: علاقه‌مندان به مطالعه مقالات علمی و آموزشی، می‌توانند در این بخش مقالاتی با محور «ابزارهای تأمین مالی»، «نظارت بر بازار» و «عرضه‌های اولیه» را مطالعه کنند.

گفتنی است، «ماهنامه بورس» با بیش از ۲۲ سال سابقه انتشار به‌ عنوان نخستین رسانه تخصصی بازار سرمایه کشور، با صاحب‌امتیازی «بورس تهران» به‌ طور ویژه به بازتاب تازه‌ترین اخبار، رویدادها و فعالیت‌های بورس تهران در عرصه‌های داخلی و جهانی می‌پردازد. مخاطبان محترم می‌توانند برای ارائه هر گونه اظهارنظر می‌توانند با تحریریه ماهنامه با شماره تلفن ۲۶۷۴۱۱۵۱ داخلی ۵۴۶ و ۵۴۷ یا آدرس ایمیل mahnamehbourse@gmail.com ارتباط داشته باشند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *