خانه روی خط خبر داخلی مردم با آگاهی در بورس معامله کنند
مردم با آگاهی در بورس معامله کنند

مردم با آگاهی در بورس معامله کنند


معاون اول رئیس‌جمهور بیان کرد
مردم با آگاهی در بورس معامله کنند

۱۳ مرداد

معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی که به ریاست وی برگزار شد با تأکید بر اینکه شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی مسئولیت هماهنگی و برنامه‌ریزی برای اجرای این سیاست‌ها را بر عهده دارد، اعلام کرد باوجود اقدامات و دستاوردهای خوبی که در بخش سرمایه‌گذاری و خصوصی‌سازی انجام‌شده اما هنوز فاصله زیادی با اهداف تعیین‌شده داریم.
اسحاق جهانگیری از وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان بورس خواست با توجه به اینکه مردم به بازار سرمایه اعتماد کرده‌اند و این بازار در ایام اخیر از رشد خوبی برخوردار بوده است، با تمام ظرفیت از آن حراست و مراقبت کنند تا دغدغه‌ای برای مردم وجود نداشته باشد. البته به‌صورت طبیعی بورس دارای ریسک است و مردم باید با آگاهی و دقت در آن فعالیت کنند.
در این جلسه که وزرای امور اقتصادی و دارایی، دادگستری، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، رئیس اتاق بازرگانی ایران، رئیس اتاق تعاون ایران و رئیس سازمان خصوصی‌سازی نیز حضور داشتند، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گزارشی از عملکرد هیئت مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار ارائه کرد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *