خانه آرشیو انتشار شماره ۱۸۲ «ماهنامه بورس»
انتشار شماره ۱۸۲ «ماهنامه بورس»
0

انتشار شماره ۱۸۲ «ماهنامه بورس»


«طرح فروش اقساطی سهام»، عنوان شماره جدید «ماهنامه بورس»

«ماهنامه بورس»، ویژه شهریورماه ۱۳۹۹ با موضوع «طرح فروش اقساطی سهام» منتشر شد.

دکتر مهران محمدی، سردبیر این نشریه، ضمن اعلام این خبر افزود: در شماره ۱۸۲ ماهنامه بورس، طی گفتگویی اختصاصی با دکتر امیر تقی‌خان تجریشی، رئیس هیئت مدیره بورس اوراق بهادار تهران، علاوه بر تشریح سازوکار فروش اقساطی سهام، به معرفی طرح پیشنهادی شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) در قالب این سازوکار پرداخته شده است. در سرمقاله نیز با عنوان «ارتباط بورس با تورم»، موضوع رابطه‌ی بین نزول قیمت‌ها در بازار سهام و کنترل نقدینگی مطرح شده است.

محمدی خاطر‌نشان کرد: در بخش مقالات علمی و پژوهشی نیز مقالاتی با موضوعات متنوع همچون «چارچوب نظارتی معاملات الگوریتمی در بورس‌های اوراق بهادار» به قلم کامران سلمانی قرائی، کارشناس تحقیق و توسعه بورس اوراق بهادار تهران و «مدیریت پروژه‌های سازمانی و استاندارد PMBOK» به قلم مهسا رحمانی، کارشناس تعالی سازمانی بورس اوراق بهادار تهران، منتشر شده است.

به گفته وی، مخاطبان می‌توانند بخش‌های «گذری بر مرزهای علم مالی»، «تاریخچه بورس»، «آشنایی با سرمایه‌گذاری در سهام» و «نوبل مالی» را نیز در بخش «الفبای بورس» مطالعه کنند.

وی در خصوص گزارش‌های آماری مربوط به عملکرد بورس اوراق بهادار تهران نیز گفت: در بخش «خلاصه عملکرد بورس»، مطالب مربوطه همچون «آمار معاملات بورس تهران در شهریورماه ۹۹» تهیه‌شده توسط کارشناسان واحد بازار بورس اوراق بهادار تهران و «عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری در شهریورماه ۹۹» تهیه‌شده توسط شرکت «مشاوره و پردازش اطلاعات مالی پارت» قابل‌مشاهده است.

گفتنی است، «ماهنامه بورس» با بیش از ۲۳ سال سابقه انتشار به‌عنوان نخستین رسانه تخصصی بازار سرمایه کشور، با صاحب‌امتیازی «بورس اوراق بهادار تهران» به‌طور ویژه به بازتاب تازه‌ترین اخبار، رویدادها و فعالیت‌های بورس تهران در عرصه‌های داخلی و جهانی می‌پردازد.

 مخاطبان محترم می‌توانند برای ارائه هرگونه اظهارنظر با تحریریه «ماهنامه بورس» با شماره تلفن ۲۶۷۴۱۱۵۱ داخلی ۵۴۷ یا آدرس ایمیل mahnamehbourse@gmail.com   ارتباط داشته باشند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *