خانه روی خط خبر داخلی درخشش کارگزاران ایرانی در لیگ قهرمانان بورس‌های اروپا و آسیا
درخشش کارگزاران ایرانی در لیگ قهرمانان بورس‌های اروپا و آسیا

درخشش کارگزاران ایرانی در لیگ قهرمانان بورس‌های اروپا و آسیا


۷ دی‌ماه

برندگان جایزه لیگ قهرمانان فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی فیاس (FEAS 2022) در بازار سهام از میان حدود ۴۱ شرکت‌کننده در رتبه‌های اول، دوم و سوم به ترتیب به شرکت‌های کارگزاری‌ مفید، آگاه و مبین سرمایه تعلق گرفت.
به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، به نقل از روابط عمومی کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، در سی و ششمین نشست مجمع عمومی فیاس ۲۰۲۲ در قاهره که اواخر ماه گذشته برگزار شد، شرکت‌های کارگزاری ایرانی در لیگ قهرمانان فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی بالاترین رتبه‌ها را کسب کردند.
بنا بر اعلام فیاس، برندگان جایزه لیگ قهرمانان فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی (فیاس) ۲۰۲۲ توسط هیئت دبیران این فدراسیون اعلام شد که با هدف بهترین اعضا در بازارهای محلی تعریف شده بود.
مهمترین هدف در این لیگ، بالا بردن آگاهی‌ها درباره شرکت‌کنندگان محلی از میان جامعه فیاس بوده است. این جایزه‌ بر اساس معاملات شرکت‌کنندگان در بازار سرمایه و بازار با درآمد ثابت اعطا شد. بر اساس نتایج حاصل از ارزیابی فرآیندها، شرکت‌کنندگان مسابقه لیگ قهرمانان (فیاس ۲۰۲۲)، جایزه‌های طلا، نقره یا برنز در مقام‌های اول، دوم و سوم را به دست آوردند.
برندگان جایزه این لیگ در حوزه بازار سرمایه از میان حدود ۴۱ شرکت‌کننده به ترتیب به کارگزاری مفید «رتبه اول»، کارگزاری آگاه «رتبه دوم» و کارگزاری مبین سرمایه «رتبه سوم» تعلق گرفت. همچنین برندگان جایزه لیگ قهرمانان فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی (فیاس) ۲۰۲۲ در حوزه بازار با درآمد ثابت از میان حدود ۳۳ شرکت‌کننده، کارگزاری مفید از ایران در رتبه سوم قرار گرفت.
شایان‌ذکر است، بیست و یکم آذر ۱۴۰۱، فدراسیون بورس‌های اروپا – آسیایی (فیاس) مجمع عمومی خود را با حضور اعضا در قاهره، پایتخت مصر برگزار کرد.
در مجمع عمومی فیاس، صورت‌های مالی سال ۲۰۲۲ تأیید و عملکرد یکساله دبیرخانه و کمیته‌ها بررسی شد، همچنین برنامه پیش‌بینی شده سال ۲۰۲۳ و بودجه‌بندی آن ارزیابی و مصوب شد.
یادآور می‌شود، پذیرش ۷ عضو جدید در فدراسیون، تصویب صورت‌های مالی ۲۰۲۲، تصویب بودجه و برنامه‌های ۲۰۲۳ ازجمله مصوبات این مجمع بوده است؛ همچنین، تقویم رویدادهای سال ۲۰۲۳ و تعیین میزبانی این رویدادها مانند برنامه‌های کانفیاس ۲۰۲۳ و آموزش در محل مصوب شد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *