خانه روی خط خبر داخلی مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران ابقا شد
مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران ابقا شد

مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران ابقا شد


۹ آذر

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس اوراق بهادار تهران، روز ۹ آذرماه ۱۳۹۹، هیئت مدیره جدید بورس اوراق بهادار تهران تشکیل جلسه داد و با توجه به سابقه و عملکرد مناسب مدیریتی دکتر علی صحرائی در بازار سرمایه، با مصوبه هیئت مدیره، وی برای دو سال دیگر به عنوان مدیر عامل بورس اوراق بهادار تهران انتخاب و ابقا شد.
شایان ‌ذکر است، در کارنامه کاری دکتر صحرائی بیش از دو دهه حضور پیوسته در بازار سرمایه ثبت شده است. وی مردادماه ۱۳۷۷، در سازمان کارگزاران بورس در سمت کارشناس مدیریت بررسی سهام و طرح‌ها و اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۸۱، در سمت کارشناس مسئول بازرسی و بازار قرار گرفت. پس از آن در مردادماه سال ۱۳۸۳، در سمت کارشناس مسئول عملیات و نظارت بر بازار حضور یافت.
گفتنی است، پس از تصویب قانون جدید بازار اوراق بهادار و شکل‌گیری ساختار جدید بازار سرمایه، در اسفندماه ۱۳۸۵، با سمت مدیر بازار به فعالیت خود در بورس تهران ادامه داد. سپس از آذرماه سال ۱۳۹۰ تا مهرماه ۱۳۹۷، معاونت بازار را بر عهده داشته است. وی همچنین از خردادماه ۱۳۹۵، به عضویت هیئت مدیره فرابورس در‌آمد.
لازم به ذکر است که دکتر علی صحرائی در تدوین پیش‌نویس مقررات و دستورالعمل‌های متنوع بازار سرمایه ارتباط مستقیم داشته و نقش به‌سزایی را ایفا کرده است.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *