خانه آرشیو انتشار شماره ۱۸۰ «ماهنامه بورس»
انتشار شماره ۱۸۰ «ماهنامه بورس»
0

انتشار شماره ۱۸۰ «ماهنامه بورس»


«ماهنامه بورس»، ویژه تیرماه سال ۱۳۹۹ با موضوع «گزارش عملکرد شرکت بورس اوراق بهادار تهران در سال مالی ۱۳۹۸» منتشر شد.

دکتر مهران محمدی، سردبیر این نشریه، ضمن اعلام این خبر افزود: در این شماره از ماهنامه که با عنوان «موفقیت تصادفی نیست» به چاپ رسیده است، چکیده‌ای از گزارش هیئت‌مدیره به مجمع عمومی عادی سالانه ۱۳۹۸ شامل پیام هیئت‌مدیره، گزیده عملکرد و اطلاعات مالی و همچنین رویدادهای مهم بورس اوراق بهادار تهران در سال ۱۳۹۸ و در بخشی دیگر اهداف و برنامه‌های بورس تهران برای سال ۱۳۹۹ منتشر شده است.

وی افزود: در سرمقاله این شماره از «ماهنامه بورس» با عنوان «شکوفایی بازار سرمایه یا جنون گل لاله هلندی»، موضوع افزایش قیمت‌ها در بازار سرمایه و استقبال سرمایه‌گذاران از بورس اوراق بهادار تهران از ابتدای سال جاری مورد بررسی قرار گرفته شده است.

محمدی همچنین در خصوص بخش «رودررو» نیز گفت: در این شماره مشروح گفتگو با محمدامین قهرمانی، مدیر پذیرش بورس اوراق بهادار تهران منتشر شده است که در خلال آن آخرین دستاوردهای بورس تهران در حوزه پذیرش شرکت‌ها، تغییرات آیین‌نامه‌ای در این حوزه و برنامه‌های آتی بررسی شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: در بخش مقالات علمی و پژوهشی نیز مقالاتی با موضوعات متنوع همچون «مروری بر مفهوم هوشمند در بازارهای مالی» به قلم زهرا کهن دل، کارشناس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌ای سازمان بورس و اوراق بهادار و «کمک به ایمنی بازار مسکن با بورس املاک، ساخت و امتیازات ایران» به قلم حسن بان دانشجوی دکترای بانکداری موسسه آموزش عالی بانکداری ایران منتشر شده است.

 به گفته وی مخاطبان می‌توانند قسمت‌های جدید «تاریخچه بورس»، «آشنایی با سرمایه‌گذاری در سهام» و «نوبل مالی» را نیز در بخش «الفبای بورس» مطالعه کنند.

وی در خصوص گزارش‌های آماری مربوط به عملکرد بورس اوراق بهادار تهران نیز گفت: در بخش «خلاصه عملکرد بورس»، مطالب مربوطه همچون «آمار معاملات بورس تهران در تیرماه ۹۹» تهیه‌شده توسط کارشناسان واحد بازار بورس اوراق بهادار تهران و «عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری در تیرماه ۹۹» تهیه‌شده توسط شرکت «مشاوره و پردازش اطلاعات مالی پارت» قابل‌مشاهده است.

گفتنی است، «ماهنامه بورس» با بیش از ۲۲ سال سابقه انتشار به‌عنوان نخستین رسانه تخصصی بازار سرمایه کشور، با صاحب‌امتیازی «بورس اوراق بهادار تهران» به‌طور ویژه به بازتاب تازه‌ترین اخبار، رویدادها و فعالیت‌های بورس تهران در عرصه‌های داخلی و جهانی می‌پردازد.

 مخاطبان محترم می‌توانند برای ارائه هرگونه اظهارنظر با تحریریه «ماهنامه بورس» با شماره تلفن ۲۶۷۴۱۱۵۱ داخلی ۵۴۶ و ۵۴۷ یا آدرس ایمیل mahnamehbourse@gmail.com ارتباط داشته باشند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *