خانه روی خط خبر برگزاری بازدیدهای آموزشی هفته پایانی فروردین ۹۸ : آشنایی ۷۵ نفر از دانش آموزان با فرایند معاملات در بورس تهران
برگزاری بازدیدهای آموزشی هفته پایانی فروردین ۹۸ : آشنایی ۷۵ نفر از دانش آموزان با فرایند معاملات در بورس تهران
0

برگزاری بازدیدهای آموزشی هفته پایانی فروردین ۹۸ : آشنایی ۷۵ نفر از دانش آموزان با فرایند معاملات در بورس تهران


۲۸ فروردین

بورس اوراق بهادار تهران در هفته پایانی فروردین ۹۸، میزبان ۷۵ نفر از دانش آموزان در تالار حافظ بود.

به گزارش روابط عمومی بورس تهران، ازآنجایی‌که آشنایی بادانش سرمایه‌گذاری، فرآیندها و روش‌های آن برای کلیه دانش آموزان و دانشجویان ضروری به نظر می‌رسد، با توجه به درخواست‌های مکرر دانشگاه‌ها و مدارس و نهادهای مختلف به‌منظور برگزاری دوره آموزشی بورس، تور آموزشی بازدید از تالار حافظ به همراه کلاس‌های آموزشی مربوطه در محل بورس تهران برگزار شد.

به نظر می‌رسد، این بازدیدهای آموزشی اهمیت بازار مالی را برای دانش آموزان تبیین خواهد کرد. همچنین در این بازدیدها دانشجویان، کارشناسان سازمان‌ها، نهادها و ناشران پذیرفته‌شده در بورس با مفاهیم بورسی آشنا شده و پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری در بورس تهران برای آن‌ها تشریح می‌شود.

لازم به یادآوری است: تعداد ۷۵ نفر در قالب ۲ گروه بازدیدکننده، از هنرستان فنی و حرفه‌ای دخترانه شهید چمران و هنرستان کاردانش و فنی و حرفه‌ای دخترانه سالور از تالار معاملات بورس تهران بازدید کردند که برای آن‌ها کلاس آموزشی آشنایی با فرایند سرمایه‌گذاری در بورس برگزار شد.

شایان‌ذکر است: بازدیدهای دانشجویی و کلاس‌های آموزشی از برنامه‌های متداول و مستمر بورس تهران است. طی این بازدیدها کلاس مفاهیم اولیه بورس و روش‌های سرمایه‌گذاری برگزارشده و بازدیدکنندگان با فرایند معاملات در بورس تهران آشنا و به سؤالات آن‌ها به‌طور مبسوط پاسخ داده می‌شود.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *