خانه روی خط خبر مدیرعامل بورس تهران: نقش اصلی نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فرهنگ‌سازی بازار سرمایه و اطلاع‌رسانی است
مدیرعامل بورس تهران: نقش اصلی نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فرهنگ‌سازی بازار سرمایه و اطلاع‌رسانی است
0

مدیرعامل بورس تهران: نقش اصلی نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فرهنگ‌سازی بازار سرمایه و اطلاع‌رسانی است


۲۸ فروردین

دکتر علی صحرائی، مدیرعامل بورس تهران در خصوص دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه بیان کرد: شرکت‌های گوناگون به‌ویژه شرکت‌هایی که درزمینه فناوری (IT) فعالیت می‌کنند، توانمندی‌های خود در حوزه صنعت و خدمات بازار مالی را ارائه و از جدیدترین دستاورد‌های خود رونمایی می‌کنند.

مدیرعامل بورس اوراق بهادار گفت: بورس تهران هرسال برای معرفی بازار سرمایه و بالاخص بورس، حضور فعالی در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه دارد. امسال نیز در ۲۰ عنوان کارگاه آموزشی با نگاه ویژه به ابزارهای جدید شامل اوراق اختیار معامله، اختیار فروش تبعی، آتی سبد سهام، فروش استقراضی، وارانت، موضوع اصول و فرآیند سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه و… برگزار می‌کند.

مدیرعامل بورس تهران اظهار داشت: از دیگر موارد قابل‌توجه در نمایشگاه فاینکس ۲۰۱۹، ارائه تغییرات مقررات بین‌المللی برای شرکت‌کنندگان است. این نمایشگاه مزیت‌های زیادی برای شرکت‌های بزرگ دارد.

دکتر صحرائی در پایان ابراز امیدواری کرد: در سالی که به نام «رونق تولید» نام‌گذاری شده، بورس با حداکثر شفافیت و نقد شوندگی در تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی و رشد اقتصادی کشور بیش‌ازپیش سهیم باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *