خانه روی خط خبر داخلی دستگاه‌های دولتی باید سهام خود را در بورس عرضه کنند
دستگاه‌های دولتی باید سهام خود را در بورس عرضه کنند

دستگاه‌های دولتی باید سهام خود را در بورس عرضه کنند


رئیس‌جمهور اعلام کرد
دستگاه‌های دولتی باید سهام خود را در بورس عرضه کنند

۵ فروردین

رئیس‌جمهور در اولین جلسه هیئت دولت در سال ۱۳۹۹، ضمن اشاره به موضوع نام‌گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان سال «جهش تولید»، عرضه سهام دستگاه‌های دولتی در بورس را یکی از اقدامات لازم جهت دستیابی به اهداف موردنظر دانست.
حجت‌الاسلام حسن روحانی بابیان اینکه در سال جدید باید همه توانمان را در راه توسعه و پیشرفت کشور به کار بگیریم، به فهرستی از دستاوردهای اقتصادی دولت در سال ۱۳۹۸ اشاره کرد و گفت: در سال ۱۳۹۸ شرایط بسیار خوبی در بورس داشتیم و ان‌شاءالله در سال ۱۳۹۹ نیز بورس شرایط خوبی خواهد داشت.
وی افزود: دستگاه‌های دولتی باید سهام خود را در بورس عرضه کنند چراکه رونق بورس به این است که همه دستگاه‌های دولتی سهام و اموال خود را در آن عرضه کنند ازاین‌رو امسال برای ایجاد رونق و حرکت در تولید نیازمندیم که سهام دولتی را در بورس اوراق بهادار تهران و یا فرابورس ایران عرضه کنیم و از این طریق بتوانیم تحولی بزرگ را شاهد باشیم.
روحانی تأکید کرد: مسئله مهم بعدی این است که در این سال جدید باید همه توان خود را برای توسعه و پیشرفت کار و کشور به کار بگیریم؛ مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر همواره بر مسائل اقتصادی و تولید و جهش تولید تأکید کرده‌اند و دولت نیز همه توان خود را در سال گذشته برای رونق تولید به کار گرفت.
روحانی تأکید کرد: دستور مقام معظم رهبری فرصت بسیار خوبی برای دولت، تولیدکنندگان، بخش خصوصی، بخش عمومی غیردولتی و به‌طورکلی برای همه فراهم کرده است تا تلاش خود را مضاعف کنند؛ ازاین‌رو از وزرا خواسته ‌شد طرح‌های مهمی که در سال ۱۳۹۹ تکمیل می‌شود و تا پایان سال به مرحله افتتاح می‌رسد، اعلام کنند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *